NYX Dark circle concealer

12:40:00

Danas vam pišem recenziju Nyx-ovog korektora namijenjenog neutralisanju tamnih krugova ispod očiju. Ugodno se smjestite i saznajte u nastavku da li sam zadovoljna ovim proizvodom. :)

Korektor dolazi u čvrstoj plastičnoj posudici sa poklopcem. Količina koju dobijete je 2.9 grama. 
Tekstura ovog korektora u teglici je čvršća dok u dodiru s kožom postaje kremastiji. Nema neki miris, barem ga ja nisam osjetila i ne isušuje mi područje ispod očiju. 
Nyx Dark circle concealer je namjenski proizveden sa narandzastim pigmentom jer narandzasti ton ubija plavilo ispod očiju. 
Sadrži kokosovo ulje koje obećava dugotrajnu hidrataciju i kinesku glinu koja ima zadatak da reflektuje svjetlost svojim česticama. 
Moj je u nijansi 03 medium. 
Rok trajanja od otvaranja mu je 18 mjeseci. 

Dakle, ja ga nanosim sintetičkom četkicom na plave dijelove ispod očiju i blago ga utapkam prstima a zatim nanosim Maybeline Fit me concealer u nijansi 15 i na kraju sve to fiksiram puderom u kamenu ili prahu. 

Ovako izgledaju moju podočnjaci: 

sa nyx korektorom                                                     bez korektora

 nyx korektor + fit me konsiler                                                            

krajni rezultat uz fiksiranje kamenim puderom


Dakle ovaj korektor dobro prekriva tamne krugove ispod očiju, ali....
Vrlo brzo već kroz neka 2-3 sata kao  da izblijedi, upije se u kožu ili šta već i tu na scenu ponovo stupaju moji izrazito tamni podočnjaci. Još jedna mana mu je što se straaašno uvlači u bore ispod očiju čak i kada ga fiksirate. 
Ovo je moj prvi proizvod ovog tipa tako da ću ga uprkos svim njegovim manama nastaviti koristiti dok ne nađem nešto bolje. 
Kupljen je u Ogledalcetu a cijena mu je 15,50 KM. 


You Might Also Like

2 komentari

  1. Ni ja nisam probala ni jedan proizvod ovog tipa ali vidim da je ovaj bas hvaljen pa ga mozda i uzmem. Dopada mi se efekat, bas, bas :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Za tu cijenu je svakako dobar, vrijedi probati :)

      Izbriši

Subscribe