Bourjois Healthy Mix concealer

14:35:00


Znam da već ima mnogo recenzija ovog korektora i da većina vas već sve znate o njemu ali red bi bio da i ja iznesem svoje mišljenje :) Pa ako vas zanima, nastavite čitati...

Dakle proizvod dolazi u 3 nijanse i zapakiran u tubici od 10 ml. Moj je u nijansi 51 koja je žutog podtona nakon istiskanja proizvoda međutim on se nakon razmazivanja gubi.


Prilično je guste teksture i veoma pigmentiran. Najbolje se blenda prstima (barem za moje potrebe).
Ima veoma dobro prekrivanje, dakle prekriva i najtamnije podočnjake kakvi su moji. 
Vrlo je dugotrajan na licu i mada sam na većini blogova pročitala da se ne uvlači u borice, u mom slučaju, nažalost to nije tako. Međutim, i dalje ga volim jer jedini stvarno prekriva podočnjake.

Dopada mi se njegova ambalaža jer neće doći do izbacivanja viška proizvoda i uvijek se može istisnuti do kraja kada za to dođe vrijeme. 
Malo je teži za svaki dan pa ukoliko volite tečne korektore koji su laganiji onda ovo nije proizvod za vas. 

Ovdje možete vidjeti njegovu moć prekrivanja..
Radi se o Maybeline colosal cajal olovci koju je prilično dobro neutralizirao.

Veoma kvalitetan proizvod u kojeg se isplati investirati ukoliko se borite s podočnjacima. 
Njegova cijena je oko 15 KM  i može se naći u svim Cm I Dm prodavnicama.


Jeste li isprobale ovaj korektor? Kakvi su vaši dojmovi?

You Might Also Like

0 komentari

Subscribe