Catrice Sculpting palette | Limited edition

16:07:00

Vjerovatno ste već na policama naših drogerija mogli opaziti novu limitiranu kolekciju Catrice kozmetike. Moram priznati da me ova nekako najviše privukla od svih koje su do sad imali. Kolekcija je najvećim dijelom fokusirana na konturisanje i hajlajtanje lica a ja vam danas predstavljam ovu predivnu paleticu. 
Paleta dolazi u čvrstoj plastičnoj ambalaži u ukupnoj količini od 12 grama. U prodaji su dvije nijanse ove palete a ja sam izabrala svjetliju verziju (C01 Pale perfectionist). 
Ova paletica mi je bila baš privlačna na izgled međutim kad sam je swatchala nisam se baš oduševila pigmentacijom. Odlučila sam joj ipak dati šansu pa sam je sljedeći dan i kupila. Eh sad slijedi dobar dio priče. Ovi puderi itekako dobro surađuju sa četkicama i nisu tako slabo pigmentirani kao kad ih swatchate prstima. 
Tekstura je izuzetno svilenkasta na dodir. Rumenilo i kontur nijansa se apsolutno ne truse dok se hajlajter onako blago trusi ali ništa strašno. 
Što se pigmentacije tiče, ona je solidna stvarno, po meni taman koliko treba jer nećete pretjerati. 
Hajlajter je prilično decentan ali da se fino nadograditi za više sjaja. Kontur nijansa je dovoljno hladna za moj ton kože i odlično se uklopila dok rumenilo ne koristim (nisam fan rumenila, nažalost).
Trajnost na licu je također odlična, nisam ih nosila pretjerano dugo ali sigurnih 5 sati ćete imati sve uredno na licu. 
Rok trajanja od otvaranja joj je 12 mjeseci a košta oko 10 KM. 








Jeste li možda već isprobale ovu paleticu, kakvi su vaši utisci i ako niste planirate li ju kupiti? 

Ukoliko vam se svidjela onda požurite po svoj primjerak :)

You Might Also Like

1 komentari

Subscribe