Top 5 ispod 10 KM (vol.2)

12:34:00


Kao što sam i najavila u jednom od prethodnih postova, nastavljamo sa najboljim proizvodima ispod 10 KM (5€).


1. Avon Miracle glow lagano ulje za lice - ulje koje mogu koristiti i suhokošci i masnokošci jer se veoma brzo upija ne ostavljajući mastan trag. U trenutnoj brošuri ga možete pronaći po cijeni od 9.90 KM. Kompletnu recenziju možete pročitati ovdje.


2. Byphasse tonik za lice sa ružinom vodicom - upotreba tonika  je korak koji ja lično ne propuštam u večernjoj rutini njege kože lica a ovaj mi se posebno svidio zbog svog nježnog mirisa, načina na koji djeluje na kožu ali i količine koju dobijete za cijenu od oko 5 KM (500ml). Jedno pakovanje je već potrošeno i novo je u upotrebi tako da možete zaključiti koliko je voljen.  Detaljnije o njemu pročitajte ovdje.


3. Afrodita okoloočna krema - ne znam zašto nikad nisam napisala recenziju ove kremice iako po slici zaključujete da je i ovo moj HG proizvod. Izuzetno gusta  i masna kremica, odlična u večernjoj njezi. Veoma dobro "nahrani" područje ispod očiju tako da ste ujutro spremni za bilo koji korektor. Njena cijena je oko 9.50 KM za 15 ml.


4. Balea ulje za jako oštećenu i suhu kosu sa arganovim uljem - također proizvod koji koristim jako dugo i  kojim sam veoma zadovoljna. Ja ga nanosim na mokru kosu prije feniranja, na cijelu dužinu ili samo na vrhove. Jako lijepo ih zagladi tako da ne izgledaju isušeni i ispucali. Košta oko 8 KM.


5. Depend umjetne trepavice - ovo je poprilično nov "proizvod" u mojoj kolekciji ali sam oduševljena njima tako sam vam željela skrenuti pažnju na njih jer su veoma kvalitetno odrađene a pri tome i jeftine. Uz njih dobijete i ljepilo s kojim se ja nisam baš snašla ali će možda nekome i poslužiti. Postoji više modela tako da je stvar vaših preferencija koji ćete izabrati, od onih prirodnih do nekih ovako upečatljivijih. Njihova cijena je oko 3.50 KM.



Da li ste probale neki od ovih proizvoda i dijelimo li mišljenja o njima? 
Ne zaboravite kliknuti like na Facebook stranicu bloga :)
Puno pozdrava do idućeg čitanja 


You Might Also Like

2 komentari

  1. I sama bih preporucila ovo Avonovo ulje :D ovaj tonik nisam koristila, ali jesam njihovu micelarnu i ona je odlicna a pravo pristupacna :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Avon ulje je must have definitivno. A tu micelarnu već dugo imam želju da probam al' eto nikako da dođe na red. Ovaj tonik je stvarno dobra "investicija", kad ga kupiš mirna si narednih pola godine :D

      Izbriši

Subscribe