Bocassy Paris hidratantni serum za lice

14:35:00


Dugo vremena sam željela isprobati Bocassy hidratantni serum, međutim, moj studentski budžet mi to jednostavno nije dozvoljavao. Ako ništa, čekala sam, barem, neko sniženje pa da ga ulovim po nekoj nižoj cijeni, tako da sam ga platila oko 30 KM dok mu je redovna cijena 45 KM.

Posebno me privuklo njegovo pakovanje, nekako sam po tome pretpostavljala da se radi o izuzetno kvalitetnom proizvodu. Crveni baršunasti karton ispisan srebrnim slovima te elegantna staklena bočica. (50ml)


Namijenjen je svim tipovima kože i svim dobnim skupinama. Ja  obično stavim dvije pumpice na cijelo lice s obzirom da imam suhu kožu, a nakon što se serum upije, nanosim i hidratantnu kremu. Ako imate masnu kožu onda mislim da vam je dovoljan samo serum.

U početku mi je miris bio jako čudan, još uvijek nisam skontala na šta mi miriše, ali ugodan je ne smeta mi.
Tekstura seruma je mliječna, veoma lako se razmazuje i upija se jako brzo. Sadrži dosta hranjivih sastojaka među kojima su: pantenol, maslinovo ulje, shea maslac, kakao maslac, glicerin te je kao takav odlična podloga za šminku. Koristim ga bez problema i za okoloočno područje. Nije mi izazvao nikakve neželjene reakcije na licu.


Preporučljivo ga je potrošiti 6 mjeseci nakon otvaranja. Mogu reći da je cijena apsolutno opravdana ako uzmemo u obzir kvalitet i količinu proizvoda. Definitivno ću ga kupiti ponovo nakon što potrošim ovu bočicu. Od mene  ima tople preporuke.


Jeste li probale ovaj serum i kakva su vaša iskustva? 

You Might Also Like

0 komentari

Subscribe