Trenutni favoriti

11:03:00


Dugo me nije bilo na blogu stoga sam kao povratnički post odabrala ovaj o proizvodima koje trenutno volim i svakodnevno koristim.


Već nekoliko mjeseci omiljeni puder mi je Catrice HD liquid coverage, s razlogom hvaljen na skoro svim blogovima. Idealna pokrivna moć,  dugotrajnost na licu kao i odlična cijena su prednosti ovog pudera koje ga stavljaju ispred ostalih u našim drogerijama.


O Maybelline Age rewind korektoru sam pisala zasebnu recenziju, sve detalje možete pročitati TU
Drugi korektor je također brenda Maybelline a riječ je o Affinitone korektoru. Izuzetno lagan a opet fino prekriva tamne podočnjake i ne uvlači se mnogo u borice. Moj je u nijansi 02 natural.


Inglot gel za obrve je trenutno jedini proizvod koji koristim za njihovo popunjavanje. Recenziju pročitajte ovdje


Eyeliner nije nešto što koristim svakodnevno no svejedno moram podijeliti sa vama da mi se ovaj baš dopao. Riječ je o cushion eyelineru odnosno tečnom eyelineru koji nije u tečnoj formi nego je spužva koja se nalazi u teglici natopljena proizvodom. Izuzetno je crn i ono što je za mene još važnije jeste da je veoma dugotrajan kad ga nanesete.


Makeup Revolution paleta za konturisanje mi je vjerovatno i najomiljeniji proizvod ovog ljeta. Koristim je svakodnevno a nekim puderima sam već dotakla i pan tako da ćete uskoro moći pročitati i njenu detaljnu recenziju. Tekstura pudera na dodir je jako mekana, izuzetno su dobro pigmentovani i savršeno se blendaju. Preporučujem.


Wet 'n' wild highlighter (Precious petals) koristim preko highlightera iz MUR palete i ta kombinacija mi je on point. Ova nijansa mi je malo pretamna za moju svijetlu put pa zbog toga ga koristim u kombinacijama sa nekim drugim. Inače, jaaako je dobro pigmentovan da ne mislite da nije. Nema šljokice u sebi i izuzetno jako reflektuje svjetlost.


Real Techniques miracle complexion sponge sam morala kupiti čim sam vidjela da je mali dio RT asortimana stigao u Dm. Kako ne mogu da prežalim 20 eura za originalni beauty blender a Aurin mi se raspao, onda je logičan slijed događaja bio da kupim RT i nisam se pokajala. Vjerujem da je ovo nešto najpribližnije originalnom beauty blenderu. Jako je mekan, upija sasvim malo proizvoda i lako se čisti.


Garnier micelarni gel za umivanje je novi proizvod na tržištu a dizajniran je kao proizvod koji ne samo da čisti kožu, već je umiruje te uklanja sve ostatke šminke s lica, usana i očiju. Odlično skida šminku čak i bez prethodnog korištenja micelarne vode i nije mi isušivao kožu.


Za kraj, moji omiljeni proizvodi za usne ovog ljeta. Golden Rose olovka (510) i Flormar silk matte (02) čine savršenu  i izuzetno postojanu nude kombinaciju. Sa druge strane imamo jednu pravu ljetnu, vibrantnu nijansu Golden Rose 04.



You Might Also Like

0 komentari

Subscribe