Makeup Revolution Ultra Contour paleta

09:04:00


Ova paleta čeka svoju recenziju već skoro pola godine i dočekala ju je, konačno. :)
Odmah nakon prvog korištenja mi se strašno svidjela i željela sam objaviti njenu recenziju već idući mjesec ali evo to se dešava tek sad.



Paleta  dolazi smještena  u kartonskoj ambalaži na čijoj pozadini možete vidjeti nijanse svih pudera unutra. Pakovanje same palete je urađeno od kvalitetne sjajne plastike sa velikim ogledalom unutra i zatvara se na klik tako da je izuzetno pogodna za putovanja.

Na slikama ispod možete vidjeti sastojke:


Paleta sadrži 8 panova a od toga su 2 pudera za setovanje korektora, 3 hajlajtera i 3 pudera za konture. Ukupna količina je 13 grama, a košta 8 funti na zvaničnom MUR sajtu ili na Facebook stranici MUR BiH gdje košta oko 35 KM.

Tekstura ovih pudera je izuzetno mekana pod prstima. Pigmentacija je straašna. Minimalna količina pudera na četkici je dovoljna uz obavezno otresanje jer ćete inače pretjerati. Savršeno se blendaju ne ostavljajući fleke na licu.



Prvi puder u paleti je neka univerzalna nijansa za setovanje korektora. Mat je završnice. Savršeno fiksira korektor te nema onog dosadnog uvlačenja korektora u borice.

Drugi puder je poznata banana nijansa za setovanje. Ima iste karakteristike kao i prvi puder s tim da mi se ovaj banana manje dopada. Imam utisak  da mi se korektor više uvlači u borice kad ga setujem ovim puderom.


Treći puder u paleti je prelijepi suptilni hajlajter. Idealan za dan, dok za večer  ga koristim u kombinaciji sa nekim jačim kako bih postigla onaj efekat da se vidim iz svemira xD

Četvrti puder je hajlajter hladnog tona kojeg nisam probala na licu jer sadrži neke šljokice, koristila sam ga samo u unutarnjem kutu oka.


Peti puder je za moj ten savršen bronzer, mat završnice.
Šesti puder je hladna sivkasta kontur nijansa također mat završnice.  Ova dva pudera su moji svakodnevni saučesnici za contour on point.


Naredni, sedmi puder je tamniji bronzer ili nijansa za konturisanje, za mene pretamna u oba slučaja tako da ovaj puder koristim kao sjenilo. Mat je završnice.
Posljednji, osmi puder, ja bih rekla da može poslužiti kao suptilni hajlajter ili sjajni bronzer. 


Moj primjerak ove palete nakon  6 mjeseci je skoro potrošen tako da ubrzo kupujem novu jer je savršena. Moje mišljenje je da za uloženi novac dobijate multifunkcionalan proizvod tako da se itekako isplati.

Jeste li probale ovu paletu? Planirate li ju kupiti? 

You Might Also Like

0 komentari

Subscribe